Berényi Konrád előadása az online marketing ügyfélszerzésben betöltött szerepéről tartott prezentációt a memoQfest rendezvényén. Az előadást a fordit.hu videón közvetíti.
A honlapok, az online hirdetések és a keresőoptimalizálás célja, hogy minél több olyan felhasználóhoz érjünk el, akik érdeklődnek a honlapok/hirdetések tartalma (adott esetben a fordítási szolgáltatások) iránt. Egy reklámkampány elindítása vagy a keresőoptimalizálás kiszervezése azonban nem feltétlenül hordozza magában a sikert. A memoQfest utolsó előadása arra próbál rávilágítani, hogy melyek azok a "finomságok", amelyekre az online hirdetéseknél figyelnünk kell, függetlenül attól, hogy magánszemélyként kisebb, vagy fordítóirodaként nagyobb költségvetéssel rendelkezünk.
Hozzászólások írásához és megtekintéséhez be kell jelentkeznie