A fordit.hu tagja ajánlattal válaszolhat a meghirdetett munkaajánlatokra, ajánlatkérésekre. Az ajánlattétel természetesen nem kötelező.
Az ajánlatkérésre az adhat ajánlatot, akitől az ajánlatot kérték:
Az egyetlen személyre szóló ajánlatkéréseknél (tehát abban az esetben, ha egy ajánlatkérő kifejezetten egy bizonyos fordítótól kér ajánlatot) az üzleti etika szabályai szerint illik reagálni, még akkor is, ha konkrét ajánlatot a felkért fordítási szolgáltató nem kíván adni.
Ajánlatot csak a fordit.hu előfizető tagjai adhatnak, azaz a fordit.hu regisztráció még nem jogosít ajánlatadásra, csak az aktív tagság (előfizetés). Ez alól kivétel, hogy ha az ajánlatkérést kifejezetten egy bizonyos fordítónak címezték, akkor a címzett ajánlatot adhat, függetlenül attól, hogy előfizető-e vagy sem.
Ajánlatkérésre csak nyitott ajánlatkérés esetén küldhető ajánlat:
Az ajánlatkérők az ajánlatot a fordit.hu ajánlatküldő űrlapján keresztül szeretnék megkapni. Telefonos és e-mailes elérhetőségük csak az űrlapon történő ajánlatadást követően válik elérhetővé az ajánlatadó számára.
A munka meghirdetőjének kéréseit tiszteletben tartva kell ajánlatot tenni, pl:
Az ajánlatadásnak a munka elvégzésének szándékán kell alapulnia. A fordit.hu tagja az űrlapos ajánlatadás után bármely módon kapcsolatba léphet a munka meghirdetőjével (újabb ajánlat az ajánlattételi űrlapon, telefonon, e-mailen). Nem léphet azonban kapcsolatba abból a célból, hogy megjegyzést tegyen a bejegyzésre, ha egyébként nem áll szándékában ajánlatot tenni és a meghirdetett munkát elvégezni.
Hozzászólások írásához és megtekintéséhez be kell jelentkeznie